註冊 登錄
香港龜友論壇 返回首頁

toast的個人空間 https://hkturtle.org/?2638 [收藏] [複製] [分享] [RSS]

留言板

facelist

您需要登錄後才可以留言 登錄 | 註冊


奇門 2011-12-31 12:00
toast: 奇門 : 你有無買到加濕器呀..? 我想了又想, 今天買了個暖霧器, 明天試用.. 我想如真的太乾的話, 把整個房間加濕一點點到5X%就好, 我怕濕度高會容易引起龜龜呼吸 ...
http://youtu.be/Pd5iteJ1QZA

栗子2011年最後一餐 XD
泥頭佬 2011-12-29 20:45
toast: 泥頭佬, 我係toast..
想請問你是如何幫小龜幫鈣的? 每星期給幾多次.. 份量多少..?
hello toast
我係跟買龜果度教加鈣粉 , 我自己就會每星期有2日會係佢d野食度落少少鈣粉 , 我落既份量大概係煮一碟餸落既盬咁多 , 或者再多少少 然後撈暈,,,,,不過吾知岩吾岩=_=""
婷婷 2011-12-20 00:27
toast: 婷婷, 我係toast.. wind叫我PM你關於我也會參加26號BBQ.. thanks!! ^_^
ok~^^
toast 2011-12-5 08:48
我家濕度昨晚只有45-53%.. 你可以去到60%真好..
請問你是那一個牌子的兔糧? 好用嗎? 會不會容易散? 可以介紹下嗎?
我用oxbow草粒, 覺得很散.. 想轉..
奇門 2011-12-5 01:35
toast: 奇門 : 你有無買到加濕器呀..? 我想了又想, 今天買了個暖霧器, 明天試用.. 我想如真的太乾的話, 把整個房間加濕一點點到5X%就好, 我怕濕度高會容易引起龜龜呼吸 ...
我今日剛剛響DSC買左個加濕器, 返到屋企又發現而家濕度上返去60%, 唯有當後備用吧, 我換左底材了, 用兔糧, (麥做的) 60蚊一大包, 發覺易好多打理, 因為之前見栗子挖泥挖到全身都係, 日日抹日日挖, 個水兜又係泥, 之後又飲, 仲要有昆蟲, 訓覺既時候佢又成日叫, 之後縮, 我懷疑佢係吸左d泥粉入鼻, 之後我又醒, 佢又醒, 我又要等佢訓返我先訓, 因為要開返燈等佢搵返個舒服d既位, 好似湊BB咁, 所以我都係換返底材, 空氣又好d, 又唔會誤食,佢自己又會做微氣候訓覺, 放心好多, 而且又生長紋, 好開心, 而家肥好多了
奇門 2011-12-3 11:30
toast: 我龜龜剛回來不停甘食左車前幾星期後, 突然有一天就唔肯食了..
我也是覺得車前草`太涼, 加上佢突然唔食, 我覺得有原因, 龜龜自己選擇..
我轉了只比蕃薯葉, 油麥 ...
我而家有點擔心, 濕度一直得20-30%, 栗子兩日無便便了, 應該都有好大關系, 食就不停食, 有入無出, 有點擔心
toast 2011-12-3 11:03
ar. 另外龜缸內我會吊條濕毛巾, 早上會乾晒..
請問你是幾w陶瓷膽..? 我只用一個100w的..
我的龜缸setting 可以去我的相冊看看..
http://www.hkturtle.org/home.php?mod=space&uid=2638&do=album&id=573
不是很好.. 因為缸太小了.. 但冬天比較容易保溫..
希望明年可以安排一個大D的地方比我小龜..
toast 2011-12-3 10:54
點解你間屋會乾得甘犀利家..? 我間房昨晚得37-40%已經好擔心..
估唔到你用泥做底材都甘乾.. 我龜缸很小, 只得18"L x 15"W x 18"H,
右邊用反瓷磚, 熱區平時29-31度48-56%, 今曰28-29度41-18%, 有一小區塊熱射點32-33度, 上面放了淺水盤..
左邊用草粒乾草, 冷區平時27-28度48-53%, 今曰25.5-27度37-39%..
這兩天太乾了, 我早晚都浸一次水..

你有無開暖氣? 有無開少少窗?
如果太乾.. 你房間可以放一桶/ 一盤水, 上面吊一條毛巾垂進水桶.. (我是這樣的.. )
我不用加濕器是因為, 如果冷, 再加濕氣太重, 容易引起小龜的呼吸道病..
所以寧願盡量保持至少40%濕度.. 每天浸2次水..
栗子都幾聰明, 識得走去水兜到, 好彩你有放水兜..
現在有無好一點..?
奇門 2011-12-3 09:14
toast: 好呀.. 等住睇你D相.. 用泥真係有保濕的好處, 但我之前用泥, 他每天都玩到好污漕, 最大問題係D泥會生白色小蟲, 就算太陽晒都有.. 我這兩天濕度只有40-48%.. 真難 ...
呢次弊了, 成間屋都好乾, 連我自己都好乾, 龜龜屋得返15%濕
一陣必定要買加濕機喇
都幾大劑, 栗子呢響水兜唔肯走~
奇門 2011-12-3 02:38
toast: 今天搬了小龜進房, 而家我也和我家小豹龜同房了...
奇門, 我剛剛才看到之前的POST說粟子一直爛便, 杜蟲了.. 他現在好了嗎? 那你現在餵什麼給他吃? 有整到草粉嗎? ...
之前真的很擔心, 又發呆又爛便
自從去左余醫生度杜蟲之後而家真係好健康, d便便真係好靚
不過洗左成$1300, 無辦法, 安心同健康好重要

而家我每日都係蕃薯葉同車前草, 栗子同我一日食6塊
如果佢唔訓, 我就再比一粒M糧, 包住d打碎左既蒲葵乾(打碎一次部機就壞了...><) 有時佢都肯食下半邊蓮, 不過葉太細, 我晚晚都要簡好d葉比佢食, 不過我開始擔心成日比車前會太涼, 成日比蕃薯葉又會太高草酸, 哈哈哈, 自己成日嚇自己

你比油麥菜怕唔怕啊? 定係龜龜只係肯食油菜所以你要咁樣安排?
凳你開心可以同龜龜同房, 我有時望住佢訓我都會 會心微笑, 真係好得意~你同房既settings 係點既呢? 有無得睇下?
奇門 2011-12-2 17:17
toast: 奇門, 你真係好有心機.. 多謝你耐心仔細的回覆..
昨天晚上很冷, 我見溫度到26度時他一直在屋內轉動, 好像不太舒服..
我就開了一點暖氣, 溫度升到27-27.5度, 他就 ...
今日響度諗, 13度以我既器材佢都頂得住, 又行得走得, 應該可以安全過冬, 只要每日繼續keep住check 同record 細節, 而家真係算放心左一半, 希望我地堆龜龜都安安全全, 第一次過冬, 未免太緊張, 但係唔緊張唔得

好呀, 我今晚post d 相出黎, 我影左唔少下
奇門 2011-10-7 15:25
現在龜龜情況怎樣呢

Archiver|手機版|小黑屋|聯繫我們|香港龜友論壇

GMT+8, 2024-4-29 00:58 , Processed in 0.021248 second(s), 8 queries .

Powered by Discuz! X3.2

© 2001-2013 Comsenz Inc.

返回頂部